Kenya!

Imorgon händer det. Vi har kämpat i 2 år för detta och imorgon bär det av mot Nairobi. Jag kan knappt fatta det!
Vi landar i Nairobi, Kenya kl 01.20 natten mot lördag och ska vara i Kenya till nästa söndag.
Vi kommer bland annat att besöka Svenska Skolan, åka på safari, besöka giraffparken, en massaiby och byn Voi.
Jag vet redan nu att det kommer att bli både något av det roligaste och sorgligaste jag någonsin gjort.
Detta kommer helt klart bli en upplevelse för livet och den kommer jag att dela med mina underbara vänner.
Vi är 20 ungdomar och 2 "ledare" med oss. Vår präst Marie och församlingspedagogen Jarle.

Men GUUUD vad jag kommer att sakna mina nära och kära!
Jag kommer att tänka på min underbara familj och pojkvän varje dag!
Som tur är har jag mina närmsta, älskade vänner med mig.

GOTT SNACK!
Bloggar mer när jag kommer hem, får se om jag kan få några fina bilder att lägga upp också!

Kommentarer
Postat av: Linn

Gokväll!

allt bra :)?

2011-11-21 @ 21:31:58
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0